مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

ثبت نام فروشندگان در سایت

ثبت نام فروشندگان در سان شید

آموزش

در فروشگاه‌های آنلاین که فروشنده حضور فیزیکی ندارد، وظیفه‌ی ارائه‌ی اطلاعات فنی و مشخصات ظاهری بر عهده‌ی اطلاعاتی است که شما در پنلتان برای هر کالا درج می‌کنید. در واقع شما باید تمام مشخصات کالایتان را در پنل مرکز فروشندگان درج کنید. تمام اطلاعاتی که مشتری هنگام مراجعه به یک فروشگاه آفلاین از آن برخوردار می‌شود از جنس، رنگ و سایز کالا گرفته تا قیمت و کاربرد آن. برای انجام این کارها شما باید آموزش های لازم را در این خصوص ببینید.

مراحل ثبت‌نام

مرحله‌ی اول

  • ابتدا باید به عنوان فروشنده ثبت نام کرده و منتظر بمانید تا از سمت دیجی‌اپتیکس تایید شوید.ثبت نام در دیجی اپتیکس
  • در مراحل ثبت‌نام، پیغامی (پاپ آپ) مشاهده خواهید کرد که تایید آن به منزله‌ی امضای قرارداد است و از لحاظ قانونی الزام آور است. (نیازی به نسخه‌ی کاغذی قرارداد نیست).
  • بعد از اینکه ایمیل تاییدیه‌ی دیجی‌اپتیکس را دریافت کردید، در اولین قدم کافی‌ست به پرتابل فروشندگان دیجی اپتیکس مراجعه کنید.
  • نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کرده تا به پنلتان دسترسی پیدا کنید.

مرحله‌‌ی دوم

در قدم بعدی باید ایجاد محصول کنید یعنی محصولتان را نامگذاری کرده و تصویر آن را آپلود کنید.

برای درج کالا دو راه دارید:

A . به منظور انجام سریع و بدون دردسر این مرحله می‌توانید از خدمات کارخانه محتوا استفاده کنید. در کارخانه محتوا می‌توانید از تمامی سرویس‌های درج، عکاسی، شرح، نقد و بررسی و غیره بهره ببرید.

B . شما می‌توانید از طریق پنل فروشندگان کالای خود را درج کنید:

  1. نام تجاری (برند) شما از قبل در سیستم دیجی‌اپتیکس ثبت نشده باشد باید فرم «درخواست ثبت برند» را تکمیل کنید.

۲ . ممکن است کالا نیاز به نوشتن شرح داشته باشد. شرح کالا، توضیحاتی راجع به ماهیت، ویژگی‌های اصلی و کاربردهای محصول است که کاربر نیاز به دانستن آن‌ها دارد.

۳ . در فروشگاه اینترنتی دیجی‌اپتیکس قوانین خاصی برای عکس‌های کالا وجود دارد، این قوانین برای یک‌دست کردن تصویر کالاهاست و دقیقا همان ویترین زیبا و مرتب یک فروشگاه آفلاین است.

۴ . برای اینکه عکس کالاهایتان تمام استانداردهای تصاویر دیجی‌اپتیکس را داشته باشد می‌توانید از لایت باکس های دیجی اپتیکس استفاده کنید.

بعد از اینکه در پنل مرکز فروشندگان فرآیند ایجاد محصول را انجام دادید، یعنی مشخصات کالایتان را درج و عکس‌های مربوط به کالا را بارگذاری کرده و انتشار دادید، منتظر بمانید تا کارشناسان دیجی‌اپتیکس، محصول ایجاد شده را تایید کنند تا بتوانید کالایتان را در دیجی اپتیکس ببینید. اگر محصول شما از نظر درج محتوا پایین‌تر از استاندارد باشد، کارشناسان دیجی‌اپتیکس مواردی که باید ویرایش شوند را در غالب یادداشت برایتان قرار می‌دهند.

مرحله‌ی سوم

۱ . مرحله‌ی سوم یکی از مهم‌ترین مراحل است، شما باید کالایتان را قیمت‌گذاری کنید. پس از قیمت‌گذاری، محصول شما روی سایت دیجی‌اپتیکس موجود شده و فروش‌تان آغاز می‌شود.

مرحله‌ی چهارم

در این مرحله شما موفق شدید کالایتان را روی سایت دیجی‌اپتیکس نمایش دهید. از اینجا به بعد منتظر فروش محصولاتتان باشید.

۱ . به‌محض اینکه اولین سفارشتان را دریافت کردید باید سفارش را محموله کرده، لیبل زده و با بسته‌بندی مناسب در زمان تعیین شده به انبار دیجی‌اپتیکس ارسال کنید.

۲ . در بعضی از مواقع شرایطی وجود دارد که شما می‌خواهید یک محموله‌ی جداگانه ایجاد کنید، یعنی بخشی از کالاهای‌تان را در انبار دیجی‌اپتیکس دپو (نگهداری) کنید، برای این موضوع اقدام به ساخت محموله‌ی بدون سفارش کنید.

۵ . شما باید همیشه گزارشی از سفارشات نهایی شده‌ی خود، وضعیت یک سفارش از نظر فروش و یا مرجوع شدن کالاهایتان را داشته باشید. همچنین جزییات سفارشات مثل زمان سفارشات، زمان خروج کالا از انبار، وضعیت یک سفارش (فروش و مرجوعی ) ،کد سفارش، کد محصول و کد تنوع مواردی است که شما باید همیشه در جریان آن‌ها باشید. در این خصوص اطلاعات از طریق سامانه پیام رسان دیجی اپتیکس برایتان ارسال می شود.

مرحله‌ی پنجم

تا اینجای کار خیلی خوب جلو آمدید، شما محصولتان را درج و قیمت‌گذاری کردید و فروش کالایتان را در پربازدیدترین فروشگاه آنلاین اپتیک خاورمیانه آغاز کردید.

۱ . ممکن است در مرحله‌ی آخر یعنی زمانی که کالا فروخته شد، مشتری از شما درخواست فاکتور داشته باشد. این فاکتور توسط دیجی اپتیکس صادر می شود.

۲ . فقط یک نکته باقی مانده است. آمار دقیق فروش!

در سامانه پیام رسان دیجی اپتیک اطلاعات کاملی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا میزان فروش ماه گذشته را بررسی کرده و با مقایسه ماه‌های قبل، برای آینده پیش‌بینی کنید. همچنین از روند صعود یا نزول فروشتان آگاهی پیدا می‌کنید.

کالا هایی که مشاهده کرده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
دیجی اپتیکس
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
دیجی اپتیکس